Dostava

DOSTAVA

Velika večina izdelkov, ki se nahajajo v naši spletni trgovini je na zalogi. V primeru, da trenutno izdelka nimamo na zalogi, vam pošljemo v najhitrejšem možnem čau sporočilo na vaš e-mail naslov.

Izdelke naročene od ponedeljka do petka do 15:00 ure in v soboto do 10:00 ure bomo odposlali še isti dan, kar pomeni, da pošiljko prejmete že naslednji delovni dan. Kasnejša naročila bodo odposlana prvi naslednji delovni dan. Enako velja tudi za naročila oddana na nedeljo ali praznik.

Naročeni izdelki so zapakirani v NEVTRALNO EMBALAŽO, tako da na noben način ni vidna vsebina pošiljke. Kot pošiljatelj je navedena spletna trgovina Esenza Boutique.

V postopki oddaje naročila lahko kupec izbira med:

-          Dostava na dom

.           Poštno ležeče

-          Osebni prevzem v Esenza boutique, Slovenska cesta 38, 1000 Ljubljana, pod pogojem, da je naročilo plačano po predračunu.

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

 

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi eno izmed Parcel Shop enot v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

 

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali v Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

 

Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj.

PAKET NA GLS ENOTI ČAKA 5 DNI.


STROŠKI POŠTNINE

Poštnina za naročene izdelke znaša 3,50€.


STROŠKE POŠTNINE PRI MENJAVI OZ. VRAČILU ARTIKLOV PLAČA KUPEC OZ.POTROŠNIK

Za nakupe nad 50,00€ je poštnina BREZPLAČNA!