SPLOŠNI POGOJI

Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Splošni pogoji spletne trgovine Esenza Boutique so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da le-te ne uporabljate.

Upravljalec spletne trgovine Esenza boutique je Esenza, Renata Bilurdagi s.p., Slovenska cesta 38,l1000 Ljubljana.

Ob prijavi v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa do svojega računa oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Esenza boutique pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in potrošnikom.

 

IZJAVA ZASEBNOSTI

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi osebni podatki, ki jih obiskovalec posreduje bodo uporabljeni v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) in eventualnimi možnimi spremembami ZVOP v prihodnosti. Podatki bodo vključeni v podatkovno bazo osebnih podatkov, uporabljeni pa bodo le za podatkovne baze, statistične analize in trženje naših storitev. Če želite prejemati naša obvestila o akcijskih artiklih, novostih, ipd., nam ob registraciji to potrdite (želim prejemati po elektronski pošti akcijske ponudbe, novosti, novice,..)

Upravljavec spletne trgovine jamči, da osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam.

DOSTAVA

Velika večina izdelkov, ki se nahajajo v naši spletni trgovini je na zalogi. V primeru, da trenutno izdelka nimamo na zalogi, vam pošljemo v najhitrejšem možnem čau sporočilo na vaš e-mail naslov.

Izdelke naročene od ponedeljka do petka do 15:00 ure in v soboto do 10:00 ure bomo odposlali še isti dan, kar pomeni, da pošiljko prejmete že naslednji delovni dan. Kasnejša naročila bodo odposlana prvi naslednji delovni dan. Enako velja tudi za naročila oddana na nedeljo ali praznik.

Naročeni izdelki so zapakirani v NEVTRALNO EMBALAŽO, tako da na noben način ni vidna vsebina pošiljke. Kot pošiljatelj je navedena spletna trgovina Esenza Boutique.

V postopki oddaje naročila lahko kupec izbira med:

-          Dostava na dom

.           Poštno ležeče

-          Osebni prevzem v Esenza boutique, Slovenska cesta 38, 1000 Ljubljana, pod pogojem, da je naročilo plačano po predračunu.

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

 

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi eno izmed Parcel Shop enot v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

 

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali v Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

 

Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj.

PAKET NA GLS ENOTI ČAKA 5 DNI.


STROŠKI POŠTNINE

Poštnina za naročene izdelke znaša 3,50€.

STROŠKE POŠTNINE PRI MENJAVI OZ. VRAČILU ARTIKLOV PLAČA KUPEC OZ.POTROŠNIK

Za nakupe nad 50,00€ je poštnina BREZPLAČNA!

REGISTRACIJA

Registracija ni pogoj za nakup, je pa zaželjena, saj se na ta način izognete ponovnemu vnosu vaših podatkov pri naslednjih naročilih. Osebni podatki kupcev bodo varovani in se bodo uporabljali izključno za obdelavo naročil in v skladu z Izjavo zasebnosti.

 

NAROČILO, PREKLIC NAROČILA

Naročila se spremljajo preko spletnega vmesnika. Po oddaji naročila, kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila. Preklic naročila mora kupec poslati na elektronski naslov info@esenza.si. V primeru, da naročnik v tem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med naročnikom in spletno trgovino nepreklicno sklenjena.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

V primeru, če kupec po prejemu blaga želi odstopiti od pogodbe oz. vrniti prodajalcu blago, lahko to stori na osnovi 43. člena zakona o varstvu potrošnikov. Kupec mora o nameravanem vračilu pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 8 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@esenza.si. Blago mora vrniti nepoškodovano, zapakirano v originalni embalaži in neuporabljeno v nadaljnjih 8 dneh. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

Če kupec v roku 8 dni, pismeno na e-poštni naslov  ne sporoči, da je prevzel poškodovano blago oz. blago v zmanjšani količini, s svojim podpisom pri prevzemu pošiljke potrjuje, da je prevzel brezhibno blago in v količini, ki jo je naročil.

V primeru mehanskih poškodbah, ki niso nastale ko posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem na, za njega najboljši možni, način in rešitev.

V primeru vračila blaga, se kupec in prodajalec dogovorita za zamenjavo blaga z drugim blagom oz. vračilo denarja preko poštne nakaznice ali nakazila na transakcijski računa kupca.


STROŠKE POŠTNINE PRI MENJAVI OZ. VRAČILU ARTIKLOV PLAČA KUPEC OZ.POTROŠNIK


 

ZAMENJAVA IN VRAČILO BLAGA, KI NE USTREZA

V primeru, da prejmete blago, ki vam ne ustreza zaradi velikosti, barve ali kroja, ga lahko vrnete v 8 dneh(neustreznost artikla). Pogoj za vračilo je, da je:

- blago nepoškodovano

- nenošeno in neoprano

- v originalni embalaži.

V primeru zamenjave za drug(-e) artikle, v pošiljko priložite kopijo računa na katero dopišite za katere druge artikle bi želeli zamenjati. Zamenjavo bomo uredili v čim krajšem možnem času in vam željene artikle poslali nazaj k vam. Stroške pošiljanja blaga k nam nosi kupec, stroške pošiljanja zamenjanega blaga nazaj k kupcu, prav tako kupec.

V primeru vračila kupnine, na kopijo računa dopišite št. vašega TRR,ko prejmemo paket nazaj, vam kupnino nakažemo na TRR v roku 8 delovnih dni.


STROŠKE POŠTNINE PRI MENJAVI OZ. VRAČILU ARTIKLOV PLAČA KUPEC OZ.POTROŠNIK


Pošiljko pošljite nazaj k nam in sicer na naslov, ki je naveden na računu: Esenza, Renata Bilurdagi s.p., Slovenska cesta 38, 1000 Ljubljana.

 

REKLAMACIJE

V primeru, da prejmete poškodovan izdelek ali se vsebina pošiljke ne ujema s pripadajočim računom, Vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@esenza.si ali nas pokličite na 040 739 559.

CENE

Vse cene so v €, DDV  je  obračunan v skladu s 1.točko 94 člena ZDDV-1. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.

Upravljavec spletne trgovine Esenza boutique si pridružuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za reševanje sporov je pristojno Sodišče v Ljubljani.

LASTNIŠTVO IZDELKOV

Izdelki so do dokončnega plačila kupca v lasti prodajalca.

GARANCIJA

Garancijo izdelkov zagotavljamo v skladu s predpisi in zakoni.